niedziela, 8 grudnia 2013

Z.b.u.k.u.


Z.b.u.k.u. , a właściwie Michał Buczek urodzony 19 września 1992 roku w Prudniku. Jego działalność artystyczna rozpoczęła się pod koniec pierwszej dekady XXI w. W 2011 roku raper dał koncert w ramach "Hip Hop Opole B4 Party". Występ młodego twórcy wzbudził zainteresowanie warszawskiego rapera Chady, który zaproponował mu współpracę. Efektem był utwór "Tego nie da się naprawić", w którym wystąpił także związany z HiFi Bandą - Hades.W marcu 2013 roku raper podpisał kontrakt fonograficzny z oficyną Step Records. Debiutancki album solowy muzyka zatytułowany "Że życie ma sens" ukazał się 16 października tego samego roku.



Cytaty z piosenek :

Może ciebie spotkam znowu, zaczniemy od początku
oferuje siebie, przecież i tak nie mam majątku.

Ludzie skreślili mnie dawno, ale jest mi to na rękę.

Codziennie mijam ludzi, których zniszczyło życie, wyrzuceni ze swych domów, więc przyjęły ich ulice.

Przekreślaj mnie i znikaj to nie wpływa już na nic,
uświadomiłem sobie, że nie ma przede mną granic.

Skreśliłeś mnie więc zamilcz, dziś ja mam prawo głosu.

Świat otacza się mrokiem, życie zdradliwe jak joker.

Codziennie wstaję rano i widzę te same twarze.

W głowie tysiące marzeń, chciałbym choć jedno spełnić.


I co mi powiesz teraz, że nadal świat jest piękny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz