poniedziałek, 9 grudnia 2013

Młody M.


Młody M, a właściwie Łukasz Pietrzak urodzony 3 maja 1985 roku w Warszawie. Członek zespołów ZMP, Blask Ulic i Mensentis. Współtworzy duet wraz z Bojarem. Działalność muzyczną zapoczątkował około roku 1999, wydając płyty nieoficjalne w tzw. podziemiu. Przełom nastąpił w 2004, kiedy to wygrywając konkurs zorganizowany przez UMC/My Music znalazł się na składance Rap eskadra 3. Prowadzi także solową działalność artystyczną.

Cytaty z piosenek :

Czeka mnie kara za to jaki propaguje styl życia, proszę wybacz, mówiłem, nie ma miłości na ulicach.

Tak prywatnie to był przełomowy okres, zajrzałem w głąb siebie , założyłem obrączkę.  Życie przestało być śmieszne jak chodzi o forsę.

Wchodzimy bez reszty to właśnie znaczy mainstream, świr to mój zwierzchnik mam zlecenie na leszczy. W górę pięści, gotowi do przysięgi? nigdy nie pozwolę tym łajzom zwyciężyć!

Ten rap moje przekleństwo, idę tą ścieżką, nawet jeśli wisi siedem chudych lat nade mną. Trzymaj dzieciak jak ja z tymi którzy cię wesprą, nie z tymi co się śmieją jak ocierasz się o piekło.

Obciążona psychika i miejsca, gdzie nie ma Boga. Znał to wszystko, choć pewnie nigdy nie chciał poznać. miał stanąć na nogi, wyrzec się tamtych doznań, było późno, plusem kończy się historia.

Przestań gardzić tymi, którym nie wyszło w życiu. raczej dziękuj panu za lepszą przyszłość  w życiu i nie oceniaj, twoja moralność nie ma racji bytu.

Przyjdzie taki dzień, wiesz, że przestanę się martwić. Moje jedno spojrzenie i wiesz, że to się sprawdzi. Wchodzę na scenę, w górę wszystkie łapy, to dla tych dla których ten rap też coś znaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz