wtorek, 10 grudnia 2013

Sitek.


Sitek, a właściwie Adrian Kryński urodzony w 1990 roku. Początki jego kariery sięgają roku 2003, kiedy wraz z Poterą stworzyli skład TWL i nagrali płytę pt. „Terror w liryce”.Lato 2009 to gościnny udział w pierwszym singlu EP „DEMO” Busza pt. „Czyja jest gra”. Gdzie udowodnił, że jest jednym z najbardziej utalentowanych, młodych MC w kraju. Po bardzo dobrym przyjęciu przez słuchaczy i zebraniu wielu pozytywnych opinii obecnie pracuje nad płytą solową.

Cytaty z piosenek:

Manifestacja pod pałacem to chyba jakieś czary pseudo katolicy niszczący symbol wiary.

Mam własne zdanie wole fajki od śrutu nie mam złotych łańcuszków ani 10 par butów nie żartuje z uczuć unikam idiotów i tłuków i kocham moich ludzi co podnoszą mnie na duchu.

Mam twarz pełną skruchy, bo nie tak chciałem tu żyć.

I nawet jeśli sto par oczu jest na mnie, ciekawe ile stąd miałbyś odczuć o kłamstwie.

A co tam.. jest tak, i to se wbij do bani, Jeśli... nie chcesz cierpieć to też przestań ranić.

Jeśli jutro jest beze mnie, to dałem dupy, bo nie dałem matce powodów do dumy ze mnie.

Znam rap na słuchawki i rap na kolumny. Mam twarz pełną skruchy, bo nie tak chciałem tu żyć. Znam świat, co mnie struł i nie ufam ludziom z góry. Chcesz spaść ze mną w dół, by później wznieść się pod chmury?

Chyba nie zaprzeczysz, ludzie mogą robić wielkie rzeczy i to nie ważne ile hajsu brzęczy w kielni, wierz mi.

Mam pięć minut, to moje pięć minut i suko nawet nie waż się mnie stawiać gdzieś z tyłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz