poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kali.


Kali , a właściwie Marcin Gutkowski urodzony 22 października 1981 roku w Krakowie. Działalność artystyczną rozpoczął w 1998 roku. Gutkowski nawiązał wówczas współpracę z Kliczem z krakowskiego składu hip-hopowego Intoksynator. Po nagraniu zwrotki do utworu pt "Co Ty Na To", na krótko dołączył do grupy INS. W międzyczasie Kali nawiązał współpracę z Tadkiem z grupy DMF (Dwóch Małoletnich Fachowców). Efektem ich współpracy była formacja pod nazwą Firma. Kilkakrotnie był aresztowany mimo to nie zrezygnował z nagrywania. Od 2011 roku prowadzi solową działalność artystyczną.

Cytaty z piosenek :

Gdy zgaśnie słońce nie czuj się osamotniony,
bo w mroku czekam ja niosę światło, bądź spokojny.

Niedostępna jak śnieg tego lata
Padał deszcz gdy kłamała że kocha go jak brata.

Uderzyli w miasto gdzie światła nie gasną.

Co to szczęście, powiedz mi gdzie go szukać
chyba byłem wszędzie, gdzie jeszcze mam zapukać?

Gdzie się podziały pary kochające siebie za nic?
teraz bezinteresownie ktoś Cię może tylko zranić.


Zrozumiałem, że nie warto uganiać się za tym, co jak dym ulotne jest.

To ten kolejny dzień, kiedy tracę w siebie wiarę . Znowu drążę w codzienności, powoli jak kroplę w skałę.

Pada pytanie, jak echo odbija się w czaszce, czy mam na tyle siły, by znów wstać po porażce?

Czasem życie się sypie, po całości, po kolei, co dzień dochodzi kłopotów, żyjesz sam w beznadziei.

Mam grono kumpli, najlepszy to samotność . On dobrze mnie rozumie, rozumie za dobrze na złość.

Cel, do którego dążę okazał się porażką . Czuję, że przegrałem bitwę, życie bezustanną walką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz