sobota, 14 grudnia 2013

BRO.


BRO, a właściwie Jakub Birecki urodzony 24 kwietnia 1992 roku. Jest reprezentantem warszawskiego podziemia. Zaczął nagrywać w 2005 roku, jednak hip hopem interesuje się zdecydowanie dłużej.  Jego utwory często są kontrowersyjne, a styl ostry. W 2009 roku artysta wydał pierwszy nielegal zatytułowany "Univers Story". Premiera albumu "Next Level" odbyła się 8 kwietnia 2011 roku.


Cytaty z piosenek :

Są takie dni kiedy chcę być sam, łapiesz? Jedyne na co mam ochotę to na wieczorny spacer. I jechałem autobusem, w drodze powrotnej zobaczyłem ją i wtedy serce zabiło mocniej.

Uczucie pękło w niej, to nie ironia. I właśnie tak kończy się moja historia.


Znam też tych, co dużo mówią, mało robią. Oni jak chmury przed burzą, tylko niebo zdobią. Ja jestem deszczem, co wali Ci tutaj nad głową, a każda kropla to dla mnie jak kolejne słowo.

Nas nie ma już dawno, nie będzie już nigdy. Mam blizny, bo parę chwil ukłuło jak igły. Dziś to tylko parę dni z kalendarza, do których nie wracamy, no cóż, tak się zdarza.

Wiesz, mówiłem prawdę, nieraz była bolesna. Przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla. Mam to gdzieś, ja wolę być uczciwy, i nigdy nie pozwolę być podatnym na wpływy.

Piszę scenariusz, bo życie jest filmem. I ty też pisz je, tak by zajarał się Spielberg.

Węszą biznes bez miary czy bredni. A Ty brat rób swoje, nie trać wiary i biegnij. Determinacja burzy skały do reszty. Więc idź, nawet jeśli masz zdarte podeszwy.

Złe komentarze nie zapadły mi w pamięć, choć niektóre twarze piszą mi już testament. Ja biorę kartkę i wylewam atrament, bo ich zdanie, pozostanie tylko ich zdaniem.

I nie mówię w żartach, a brzmi to zabawnie. A niedługo nic już nie będzie takie jak dawniej.

Usiądź na chwilę, skup i posłuchaj. Opowiem Ci o tym, jak przestałem ufać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz