niedziela, 8 grudnia 2013

Małolat.



Małolat, właściwie Michał Tadeusz Kapliński urodzony 7 lutego 1984 w Warszawie . Młodszy brat Jana Pawła Kaplińskiego rapera występującego pod pseudonimem Pezet. W 1998 wygrał konkurs Super MC, w którym główną nagrodą był występ na składance Hiphopowy raport z osiedla w najlepszym wykonaniu. W 2000 roku razem z Pezetem, Dizkretem i Ciechem założył zespół L'ekipa. W 2001 po rozpadzie L'ekipy Małolat z Ciechem założyli zespół Żądło, który rozpoczął prace nad płytą, do której wydania jednak nie doszło. W 2004 Małolat rozpoczął nagrywanie wspólnej płyty z Ajronem. Płyta ukazała się na początku 2005 roku i nosiła tytuł "W pogoni za lepszej jakości życiem".


Cytaty z piosenek :

Każdy wers dziele jak najlepszy towar dostarczam go na scenie.

Boje się śmierci bo jeśli nie ma nic po śmierci
to chce wykorzystać to życie co do reszty..

Sława niszczy tych wszystkich wewnętrznie płytkich.

Drugi rok ja kolejną sztukę mam na oku Lecz szybko rzucę ją, bo wszystkie, które mają coś w sobie Mają wdzięk i są porządne I wiedzą coś o mnie, gardzą mną wiesz? ta, ta.
To są te kluby które dają nam światło jest tu alkohol który daje nam zasnąć są tu dziewczyny które dają nam miłość jesteśmy tu chłopaku w weekendy żyjąc.

Tu gdzie czasem mam wrażenie, że mój ziomek we mnie wątpi że staję się jego wrogiem, ale skleja mi piątki.

Powiedz co, jeśli jutro po prostu gaśnie światło.
Nie ma nic, wiesz, musisz na zawsze zasnąć.
Nie ma nic, myślę, że czas już brać życie pełną garścią.
Trzeba żyć i łapać chwilę, nawet ostatnią.

W tym szaleństwie dopiero czuję, że żyję.

Chcesz iść do grobu czy być o krok od niewoli?
Weź mi powiedz to, czy uda mi się zrobić to?

Dziś w moim mieście słońce wstaje nad ranem.
Ten dzień zapamiętasz albo zapomnisz na amen...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz