środa, 11 grudnia 2013

Bonson.



Bonson, a właściwie Damian Kowalski urodzony 29 marca 1990 roku w Szczecinie. Członek formacji Bonsoul. Współtworzy także duety wraz z Matkiem i Brusem. Znany jest również jako Bonus i Bons. Sam o sobie twierdzi, że jest egocentrykiem, hipochondrykiem i jest uzależnionym od brudnych tekstów frustratem.

Cytaty z piosenek:

Na sercu kamień, z ust cisza.

I wszystko mi jedno. Ty to, tylko przeszłość.

A tak nie dzwonisz, nie piszesz, po mieście błądzę sam jak palec.

Jeśli wypuścisz mnie, nie dogonisz mnie, jeśli wypuścisz mnie, nie zapomnisz mnie.


Zadzwoniłbym do Ciebie, ale wiem, że tego nie chcesz,
wybełkotał, że Cię kocham, tu jest źle i serio tęsknię.

Wczoraj znów szukałem śmierci na ulicach, ale nie martw się, nie pytaj, chyba śmierć nas unika.

Myślę o tym częściej, niż piję.

Krzyczę "weź mnie ratuj" , kiedy patrzysz w moje oczy
Ale nie chcesz tego słyszeć, nic nie mówisz i odchodzisz.

Jak spotkasz ich pozdrów i spytaj jak żyją,
Bo łączyło nas więcej niż przyjaźń i piwo.

Chyba jestem zbyt słaby by na trzeźwo się zabijać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz