niedziela, 8 grudnia 2013

Małpa.



Małpa, a właściwie Łukasz Małkiewicz urodzony w 1985 roku w Toruniu. Członek formacji Proximite, której był współzałożycielem. Prowadzi solową działalność artystyczną. Debiutancki album solowy Małpy zatytułowany "Kilka numerów o czymś" ukazał się 27 listopada 2009 roku. Materiał został wydany samodzielnie przez rapera. Nagrania spotykały się z pozytywnym odbiorem ze strony zarówno krytyków muzycznych jak i publiczności. Według dystrybutora debiutu, w niespełna trzy lata później wydawnictwo uzyskało status złotej płyty.

Cytaty z piosenek :

Zdaję sobie sprawę z tego, że to, co było między nami jest złożone bardziej niż origami ..

Ja w Twoich ramionach chcę odnaleźć przypadkiem wiarę w jutro, bo straciłem ją szybciej niż matkę . Więc nie mów, że mnie kochasz za zawsze i zaśnij, jutro okłamiesz mnie po raz ostatni .

Pozostał nam już tylko niesmak, po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach .

Każdy chce mówić, ale nikt nie potrafi słuchać .

To nie jest tak, że próbuję gdzieś uciec, a nawet jeśli, to możesz być pewna, że wrócę .

Teraz posiedźmy w ciszy przez minutę ..

Możesz zobaczyć to, czego inni nie widzą . Wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont.

Pozwól naprawić mi, to, co we mnie zepsute, a będę Twój kiedy tylko pokonam smutek ..

Wciąż nie potrafimy dbać o ulicę, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem .

Mówił, że gdy w umysłach znaczenie kiełkować strach, podzielę słowo jak chleb między każdego z Was .

To jest problem, wiesz, dusi mnie wszechświat, chcę złapać oddech, lecz brak tu powietrza, mam fobię, bo kłamią nawet gwiazdy, jedyną drogę do szczęścia widzę w eutanazji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz